Operating Condition:

Radio: Yeasu 897D, Icom IC2200H
Antenna: A3S, Homebrew Carolina Windom Half Size, Homebrew G5RV Half Size, Slim Jim, V24 Special
Rotator: Yeasu G450
Tuner: MFJ 494E, Homebrew

Wednesday, September 15, 2010

Raya

Assalamualaikum dan selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari gua. Sibuk juga gua sejak akhir-akhir ni.

Rabu 8 Sept. mula cuti, terus chow balik KL. Perjalanan Alhamdulillah ok. Berbuka kat rumah mak mertua gua kat Lembah Keramat. Malamnya gua sempat iktiqaf kat Masjid As-Sobirin. Imamnya ada kelasss.

Khamis 9 Sept. rehat-rehatkan badan, berbuka kat Kampung Pandan, rumah abang ipar gua.

Jumaat 10 Sept. Raya. Lepas Solat Sunat Hari Raya, ke Bangi lepas tu ke Subang Jaya, balik ke Ampang, terus ke Taman Keramat dan pukul 11.00 malam baru sampai balik ke Lembah Keramat. Fuh! raya sakan gua.

Sabtu 11 Sept. Raya lagi. Kali ni ke Dengkil, terus ke Bangi ambil cermin mata yang ditinggalkan oleh gua punya harmonic, lepas tu balik ke Prima Court kat UK, lepak sampai malam.
Ahad 12 Sept. Balik ke Perlis. Alhamdulillah gua sampai betul-betul ketika bilal kat masjid Seriab tengah azan Maghrib.
Isnin 13 Sept. Raya lagi, kali ni kat rumah Pak Cik Ali (adik arwah Ayah), Mak Su Dilah, Pak Ngah Mid dan Pak Lang Dun. Lepas Zohor ke Alor Setar rumah 9M2AR dan 9W2TZ bersama dengan 9W2LI dan 9M2AMZ.
Selasa 14 Sept. Pagi, sambung projek yang gua tinggalkan. Buat gin pole untuk naikkan tower gua yang hampir siap. Petang, ziarah Ust Dr. Mohd Rusdi Mahmud, jiran gua. Lepas tu pergi ke Felda Rimba Mas, Padang Besar rumah kakak gua. Ziarah dan jemput mak balik.
Rabu 15 Sept. KERJA

No comments:

Post a Comment