Operating Condition:

Radio: Yeasu 897D, Icom IC2200H
Antenna: A3S, Homebrew Carolina Windom Half Size, Homebrew G5RV Half Size, Slim Jim, V24 Special
Rotator: Yeasu G450
Tuner: MFJ 494E, Homebrew

Sunday, November 28, 2010

Kerja-kerja Weekend

Assalamualaikum, Alhamdulillah segala puji bagi Allah tuhan semesta alam, selawat dan salam ke atas Junjungan kita, Nabi Mohamad SAW.

Buat tapak untuk guy cable kat bahagian tepi rumah sebelah belakang. Ini gua jadi kontraktor kelas F.

Siap dituang konkrit

Ready

Pandangan dari tepi rumah bahagian depan lepas letak guy cable


Tapak yang lagi satu, tepi rumah tapi bahagian depan. Gua letakkan atap zink kat tepi pagar tu takut jiran gua terkejut....
Layan jap... In action with 9w2cti (Siti Hana Quzaima) and Aida Atira. Video ini diambil oleh Aida. Dua-duanya ikut gua panjat bumbung sambil layan angin petang.
Selesai tambah lagi 10 kaki, dah jadi 40 kaki. Gayat juga. Tinggal last section, mungkin minggu depan. Ikut hati mau gua cuti minggu ni, tapi apakan daya kerja tak boleh tinggal. 6.30 pagi dah kena buka bilik kebal. Musim peperiksaan...

Jumpa lagi... 73 de 9M2YAS






No comments:

Post a Comment